Innofactor & Enreach
Webinaari | 30.09.2022 klo 9:00

Ensimmäiset sekunnit ratkaisevat - myös asiakas­kohtaamisessa.

Ilmoittaudu tästä

 

 

Webinaarin alkuun on...

00

päivää

00

tuntia

00

minuuttia

00

sekuntia

Kaikki tiedämme vanhan säännön, jossa ensimmäiset seitsemän sekuntia ratkaisevat, kun kohtaat uuden ihmisen. Suhteesi tähän ihmiseen voi näiden sekuntien jälkeen alkaa hyvin monella tavalla. Tämä täysin sama asia pätee myös asiakkaan kohtaamiseen. Kun kohtaat asiakkaan ensimmäisen kerran, palvelet asiakasta uudelleen tai uudessa kanavassa tai tapaat hänet myyntikäynnillä, ensimmäiset sekunnit ratkaisevat.

Tulevaisuudessa tämä muodostuu entistä tärkeämmäksi, kun asiakasta palvelevat kanavat lisääntyvät ja asiakkaan odotusarvot entisestään kasvavat. Oikealla tavalla toteutettuna asiakkaan kohtaaminen muuttuu positiiviseksi asiakaskokemukseksi, josta syntyy yrityksen keskeinen menetystekijä. 

Tule kuulemaan mielenkiintoinen keskustelu asiakaskokemuksen ja -kohtaamisen trendeistä ja tulevaisuudesta

Olemme koonneet yhteen joukon alan johtavia asiantuntijoita ja käymme eläväisen keskustelun mm:

icon4

Asiakaskokemus kilpailuvalttina

Asiakkaan oikeanlaisen kohtaamisen merkitys liiketoiminnalle

icon6

Tulevaisuuden asiakaspalvelu

Mitkä ovat kuluttajien tarpeet ja millainen on muuttuva markkina

icon3

Asiakaspolku digitaalisessa maailmassa

Kuinka yritykset voivat löytää uusia menestyksekkäitä kulmia asiakkaan kohtaamiseen

Webinaarin esiintyjät

Korkiakoski

Kari Korkiakoski
Toimitusjohtaja
Futurelab Experience

Suomen johtava asiakaskokemuksen strategisen kehittämisen asiantuntija, joka on vuosien ajan seurannut asiakaskokemuksen trendejä ja suuntaviivoja niin Suomessa kuin maailmalla. Konsultoinnin lisäksi Kari on haluttu puhuja erilaisissa tilaisuuksissa.

Teija Kuustonen

Teija Kuustonen
Head of Fast Track
Lindström

Asiakaskokemuksen ja asiakkuuksien johtamisen sekä digitaalisten palveluiden ja muutosten johtamisen ammattilainen. Teijalla on 20 vuoden kokemus työskentelystä asiakkaan, liiketoiminnan ja teknologian rajapinnassa.

 

Jyrki Vepsäläinen

Jyrki Vepsäläinen
Liiketoimintajohtaja
Innofactor

Jokapäiväisessä työssään Jyrki konsultoi asiakkaita digitaalisen asiakaspolun kehittämisessä ja merkityksellisen asiakaskohtaamisen toteutumisessa kanavasta riippumatta.

Juhamatti_Muuraskangas

Juhamatti Muuraiskangas
Commercial Director Nordics
Enreach for Enterprises

Webinaaria fasilitoiva Juhamatti seuraa työssään aitiopaikalta eri kanavissa tapahtuvaa asiakaskohtaamista ja sen merkitystä yrityksen menestykseen.

Ilmoittaudu webinaariin tästä | 30.9.22 Klo 9:00

ENREACH pähkinänkuoressa

CREATE CONTACT MAGIC ON PURPOSE

Enreach on eurooppalainen yhtenäisen viestinnän ratkaisuja toimittava yritys. Edistämme avointa yhteistyötyyliä, joka tekee koko yrityksen ja pienten tiimien välisestä viestinnästä todella saumatonta. Tuomme juuri oikein mitoitettua teknologiaa kaikenlaisten ja -kokoisten yritysten saataville ja autamme päivittäin niin isoja palveluyrityksiä kuin yksittäisiä yrittäjiä ja tukkukauppiaitakin.

Me teemme teknologian, yhteydenpidon ja tuottavuuden yhdistämisestä helppoa. Eri alojen yrityksillä on erilaisia vaatimuksia yhteydenpitoon työntekijöidensä ja asiakkaidensa kanssa. Meidän tuotteemme ja palvelumme yhdistävät ja optimoivat näitä eri kontaktipisteitä, mikä antaa ihmisille mahdollisuuden olla entistä tuottavampia. Enreach auttaa yrityksiä saavuttamaan täyden potentiaalinsa.

Ymmärrämme, että tänä päivänä menestyäkseen yritys tarvitsee oikeanlaisten ihmisten lisäksi oikeanlaiset taustajärjestelmät. Meidän avullamme yrityksesi henkilöstö saa itsestään parhaat tehot irti.