RÖSTLÖSNING FÖR
Microsoft Dynamics 365

Ge dina kundinteraktioner mänsklig värme genom att lägga till datadrivna rösttjänster i din Microsoft Dynamics 365-miljö.

boka en DEMO

DEN FRÄMSTA RÖSTLÖSNINGEN FÖR MICROSOFT DYNAMICS 365

Rösten är det äldsta och mest mänskliga sättet att kommunicera med kunder på. Trots alla våra chattbotar, texter och sociala kanaler så plockar folk upp telefonen när det handlar om viktiga saker. Då kan de till exempel höra att någon ler, känna av empati och alla de andra saker som förmedlas via den mänskliga rösten.

På Enreach tillbringar vi all vår tid med att tänka på, utveckla och förbättra våra produkter för röstkanaler baserat på verkliga fall och respons från företag. Det resulterar i de mest innovativa, tekniskt avancerade och heltäckande röstprodukterna på marknaden.

Vi vill fortsätta utöka röstens möjligheter: påverka försäljning, stärka kundupplevelsen samt öka intäkterna och vi vill att du ska vara en del av det. Börja med att boka en gratis produktdemo.

Brain

Ha koll på vem som ringer

Redan innan du besvarar ett samtal får du en helhetsprofil av den som ringer och uppmaningar till smarta åtgärder

icon9

Förbättra möjligheterna hos Microsoft Dynamics 365

Sätt rösten i centrum för era automatiserade arbetsflöden

icon2-1

Datadriven strategi för bättre resultat

Kundhantering och datadrivna affärsbeslut

Inga fler informationssilor

Öka produktiviteten och sänk den totala ägandekostnaden

Inga fler informationssilor – en enda plattform för all kundkontakt. Intelligent automatisering av arbetsflöden, smart dirigering av samtal och effektiv ärendehantering. Röst som nyckelkanal för en kundupplevelse i världsklass.

collaboration-cloud-telephony

Spåra data i realtid

DRIV DITT FÖRETAG MED KUNDDATA

Spåra data från säljsamtal, kundförfrågningar, försäljningsförfrågningar, supportfrågor med mera – och kombinera dem med övriga data från Microsoft Dynamics 365 för att bygga en komplett profil av kunden.

Voice-services-for-any-device

Stärk din mobila arbetskraft

GE KUNDINTERAKTIONEN MÄNSKLIG VÄRME

Använd flera integrerade kanaler för att betjäna dina kunder i deras önskade kanal på ett konsekvent sätt. I komplexa fall eller vid hantering av VIP-kunder så överförs diskussionen sömlöst från digital kanal till röst.

Komplett molnbaserad lösning och intuitiv användning. Realtidsrapportering för medarbetare och chefer. Perfekt matchning för distribuerad arbetskraft.

Improve Customer Experience

Vi finns där när du behöver oss, och är osynliga när du inte gör det

Vill du veta hur vi arbetar?

Oavsett dina kommunikationsbehov har vi en lösning som förändrar hur team samarbetar, kunder lyckas och företag fungerar. Låt oss diskutera dina behov ytterligare – vi älskar att träffa nya, spännande människor.

Kontakta oss