Ensimmäiset sekunnit ratkaisevat - myös asiakaskohtaamisessa

Tulevaisuudessa tämä muodostuu entistä tärkeämmäksi, kun asiakasta palvelevat kanavat lisääntyvät ja asiakkaan odotusarvot entisestään kasvavat. Oikealla tavalla toteutettuna asiakkaan kohtaaminen muuttuu positiiviseksi asiakaskokemukseksi, josta syntyy yrityksen keskeinen menetystekijä. 

Katso inspiroiva webinaari!

Katso mielenkiintoinen keskustelu asiakaskokemuksen ja -kohtaamisen trendeistä ja tulevaisuudesta

Kaikki tiedämme vanhan säännön, jossa ensimmäiset seitsemän sekuntia ratkaisevat, kun kohtaat uuden ihmisen. Suhteesi tähän ihmiseen voi näiden sekuntien jälkeen alkaa hyvin monella tavalla. Tämä täysin sama asia pätee myös asiakkaan kohtaamiseen. Kun kohtaat asiakkaan ensimmäisen kerran, palvelet asiakasta uudelleen tai uudessa kanavassa tai tapaat hänet myyntikäynnillä, ensimmäiset sekunnit ratkaisevat.

 

Webinaarissa esiintymässä:

Kari-Korkiakoski

Kari Korkiakoski
Toimitusjohtaja
Futurelab Experience

Suomen johtava asiakaskokemuksen strategisen kehittämisen asiantuntija, joka on vuosien ajan seurannut asiakaskokemuksen trendejä ja suuntaviivoja niin Suomessa kuin maailmalla. Konsultoinnin lisäksi Kari on haluttu puhuja erilaisissa tilaisuuksissa.

JyrkiVepsalainen

Jyrki Vepsäläinen
Liiketoimintajohtaja
Innofactor

Jokapäiväisessä työssään Jyrki konsultoi asiakkaita digitaalisen asiakaspolun kehittämisessä ja merkityksellisen asiakaskohtaamisen toteutumisessa kanavasta riippumatta.

Juhamatti_Muuraskangas

Juhamatti Muuraiskangas
Commercial Director Nordics
Enreach for Enterprises

Webinaaria fasilitoiva Juhamatti seuraa työssään aitiopaikalta eri kanavissa tapahtuvaa asiakaskohtaamista ja sen merkitystä yrityksen menestykseen.

Enreach
WE CREATE CONTACT MAGIC

Enreach on eurooppalainen yhtenäisen viestinnän ratkaisuja toimittava yritys. Edistämme avointa yhteistyötyyliä, joka tekee koko yrityksen ja pienten tiimien välisestä viestinnästä todella saumatonta. Tuomme juuri oikein mitoitettua teknologiaa kaikenlaisten ja -kokoisten yritysten saataville ja autamme päivittäin niin isoja palveluyrityksiä kuin yksittäisiä yrittäjiä ja tukkukauppiaitakin.

Me teemme teknologian, yhteydenpidon ja tuottavuuden yhdistämisestä helppoa. Eri alojen yrityksillä on erilaisia vaatimuksia yhteydenpitoon työntekijöidensä ja asiakkaidensa kanssa. Meidän tuotteemme ja palvelumme yhdistävät ja optimoivat näitä eri kontaktipisteitä, mikä antaa ihmisille mahdollisuuden olla entistä tuottavampia. Enreach auttaa yrityksiä saavuttamaan täyden potentiaalinsa.

Ymmärrämme, että tänä päivänä menestyäkseen yritys tarvitsee oikeanlaisten ihmisten lisäksi oikeanlaiset taustajärjestelmät. Meidän avullamme yrityksesi henkilöstö saa itsestään parhaat tehot irti.