Yhdistä puhe ja data

Datakeskeisyys ei voi perustua erillisiin ja siiloutuneisiin sovelluksiin. Siksi päätimme tuoda Embedded Voicen osaksi olemassa olevia sovelluksia.

Varaa Demo

Yleiskatsaus Embedded Voice -puheratkaisuista

Puheratkaisut koko yritykselle tarjoavat kokonaisvaltaisen näkymän ja kattavan raportointityökalun kaikkeen viestintään. Puheratkaisut takaavat sen, että organisaation jokainen puheyhteys tunnistetaan – kaikki matkapuhelinliittymät, ip-puhelimet, pöytäpuhelimet sekä yhdistetyn viestinnän yhteydet ja älypuhelinsovellukset. Näistä lähtevät ja niihin saapuvat puhelut tallennetaan datajärveen odottamaan tarkempaa analyysia. Samalla tietosuojaa, tietoturvaa ja käyttöoikeuksia valvotaan eri toimenpitein.

Embedded Voice on suunniteltu tukemaan ja täydentämään contact centerin toimintaa ja monikanavaista asiakaspalvelua. Voit seurata palvelun sujuvuutta ja laatua eri mittareiden ja raportoinnin avulla. Järjestelmän ylläpitäjät voivat käyttää palvelunhallintasovelluksia järjestelmän määrittämiseen. Puheratkaisut voidaan integroida määrättyihin kolmannen osapuolen järjestelmiin, joita tarvitaan asiakaspalvelutyössä.

Kehittynyt puhelinjärjestelmä

Puheratkaisu osaksi Windowsia

Ratkaisu tuo nykyaikaisen puheen kaikkiin Windows-laitteisiin. Puhelin soveltuu moniin eri tarpeisiin – ip-puhelimesta puhelinkeskukseen ja jopa täysimittaiseen call center -ympäristöön. Yhteensopiva myös Microsoft Outlookin kanssa.

Avaa kannettava tietokoneesi ja puhelu voi alkaa!

young-woman-working-from-home

Muuta selaimesi puhelimeksi

Selainpohjainen puheratkaisu

Ei asennuksia, ylimääräistä vaivaa tai monimutkaisia päivityksiä – avaa vain selain ja ala puhua! WebRTC-teknologiaan perustuva selainpohjainen puheratkaisu tarjoaa kaikki ne puhelintoiminnot, joita yrityksissä ja asiakaspalveluympäristöissä tarvitaan.

flows-mobile-tint

Natiivisovellus

Puheratkaisu Androidille ja iOS:lle

Natiivisovellus ja käyttöliittymä puheratkaisun hallintaan. Mobiilisovellus mahdollistaa puheratkaisupalvelujen helpon käytön, hallinnoinnin ja valvomisen. Se tarjoaa näkyvyyden niin puhelutapahtumiin kuin läsnäolo- ja tavoitettavuustietoihin, mukaan lukien henkilökohtaisen ja yrityksen osoitekirjan tietoihin.

balancing_act_Online-16bit

Käyttövalmis integraatio

Puheratkaisu osaksi Salesforcea

Tavoita asiakkaat heidän suosikkikanavallaan ilman tiedon pirstaloitumista ja menetystä. Olipa kyseessä chat- tai sähköpostikeskustelu, itsepalvelu tai lanka- tai matkapuhelimesta tuleva puhelu, Enreach tarjoaa monikanavaista keskustelua suoraan Salesforcessa.

Lue lisää →

collaboration-ms-teams-integration

Tehosta tuottavuutta ja alenna kokonaiskustannuksia

Puheratkaisu microsoft dynamics 365:lle

Seuraa esimerkiksi myyntipuheluista, asiakaspyynnöistä, myyntikyselyistä ja tukipalvelulle lähetetyistä kysymyksistä kerättyjä tietoja, ja yhdistä ne muuhun Microsoft Dynamics 365:stä kerättyyn tietoon. Näin saat kattavan tekoälypohjaisen 360 asteen asiakasnäkymän reaaliajassa.

Lue lisää →

enreach contact_rt
MAAILMAN JOHTAVAAN PILVIPOHJAISEEN PUHEVIESTINTÄALUSTAAN LUOTTAVAT MUUN MUASSA:
Toyota_logo_slideri M-files_logo_slideri SOL_logo_slideri Hartikainen_logo_slideri Lahitapiola_logo_slideri Paroc_logo_slideri

Paikalla silloin kun tarvitset – näkyvissä vain kun haluat

Haluatko tietää lisää?
Meillä on ratkaisu kaikkiin viestintätarpeisiin tiimien yhteistyöstä asiakkaiden palvelemiseen ja liiketoiminnan tehostamiseen. Jutellaan yhdessä lisää siitä, mitä tarvitset. Odotamme innolla kuulevamme sinusta lisää!

ota yhteyttä