Siirry sisältöön.

Haussa uusi puhelinvaihde?

Tutustu koko yrityksen kattavaan Embedded Voice -puheratkaisuun. Sen edistynyt analytiikka ja CRM-tietoihin perustuva puhelujen reititys jättää perinteiset puhelinvaihteet varjoonsa.

Varaa demo

Mikä on puhelinvaihde? 

Puhelinvaihdepalvelu (PBX) on yritysten käyttämä yksityinen puhelinverkko sisäisten ja ulkoisten puheluiden soittamiseen ja vastaanottamiseen.  

Nykyaikaisten puhelinvaihdejärjestelmien avulla käyttäjät voivat tarkastaa vastaajaviestinsä, asettaa puheluita pitoon ja siirtää puheluita eteenpäin, mikä auttaa tehostamaan organisaation viestintää. 

Onko puhelinvaihde edelleen varteenotettava viestintäratkaisu? 

Puhelinvaihdejärjestelmät ovat kehittyneet huomattavasti vuosien varrella, ja yhdistetyt viestintäratkaisut ovat seuraava askel tällä tiellä.

Enreachin Embedded Voice -puheratkaisu on koko yrityksen kattava alusta, joka tarjoaa viestintätyökaluja sekä yrityskäyttäjille että asiakaspalveluun. Ratkaisu soveltuu kaikenkokoisten organisaatioiden tarpeisiin, ja sen avulla työntekijät voivat olla käytettävissä millä tahansa laitteella myös silloin, kun he eivät ole työpöytänsä ääressä.

Embedded Voice -ratkaisun edistynyt analytiikka, yksityiskohtaiset soittoraportit ja älykäs CRM-tietoihin perustuva puheluiden reititys jättää perinteiset puhelinvaihteet varjoonsa. Ratkaisu voidaan myös integroida osaksi Microsoft Teamsiä. 

icon7

Puheluiden reititys

Älykäs puheluiden reititys ohjaa saapuvat puhelut oikealle osastolle tai henkilölle. Puhelut ohjataan ennalta määriteltyjen sääntöjen tai soittajan valintojen pohjalta IVR-valikon (Interactive Voice Response) avulla.

Recording

Puheluiden tallentaminen

Yritykset tallentavat puheluita koulutus- ja laadunvarmistustarkoituksiin sekä noudattaakseen säännöksiä. Puheluiden tallentamisella varmistetaan, että yrityksen viestintä on dokumentoitu ja tallennettu mahdollista myöhempää käyttöä varten.

Voicemail

Vastaaja

Embedded Voice -puheratkaisu tukee vastaajapalvelua, joka vastaanottaa viestejä silloin, kun käyttäjät eivät ole tavoitettavissa. Palveluun sisältyy sekä työntekijöiden henkilökohtaiset että tiimien yhteiset vastaajat.

Control

Puhelinvaihde

Puhelinvaihde mahdollistaa suurien puhelumäärien käsittelyn. Sen avulla puhelut ohjataan automaattisesti oikealle vastaanottajalle, eikä puheluiden välittämiseen tarvita ihmistä. Tavallinen jonotusjärjestelmä toimii puheluiden vastaanottamisessa ja siirtämisessä oikeille asiakaspalvelijoille.

Voice_first

Soittajien tunnistetietojen hallinta

Puheluiden vastausprosenttia voidaan usein parantaa vaihtamalla vastaanottajalle näkyvää puhelinnumeroa (CLI – Calling Line Identity). Vastaanottajan luottamus lisääntyy ja hän on valmiimpi vastaamaan puheluun, kun ruudulla näkyy tuttu tai paikallinen numero.

Omnichannel

Palvelujonojen hallinta

On tärkeää, että asiakaspalvelukeskuksissa on palvelujonot saapuvien puheluiden hallinnointia varten. Palvelujonot auttavat jakamaan puhelut tehokkaasti eri tiimin jäsenille esimerkiksi erityistaitojen perusteella tai silloin, kun he ovat käytettävissä.

Tavallisia puhelinvaihderatkaisuja laajemmat lisäominaisuudet 

Embedded Voice ei ainoastaan täytä kaikkia puhelinvaihteiden perusvaatimuksia, vaan tarjoaa myös lisäominaisuuksia, jotka auttavat parantamaan viestintää nykypäivän yrityksissä.

Yhdistä puhe- ja CRM-tiedot 

Embedded Voice -puheratkaisu toimii kitkattomasti eri CRM-järjestelmien, kuten Salesforcen, Microsoft Dynamics 365:n ja Microsoft Teamsin kaltaisten työkalujen kanssa. Ratkaisun avulla voitkin hoitaa kaiken viestinnän yhden ja saman sovelluksen kautta.

Pysy linjoilla missä ikinä oletkin

Embedded Voice -puheratkaisu tarjoaa tiimillesi tehokkaat mobiiliominaisuudet ja työpöytäratkaisut. Järjestelmää voi käyttää millä tahansa laitteella, ja se sopii loistavasti etätyöhön ja liikkuvaan työhön.

Ei vastaamatta jääneitä puheluita – tai menetettyjä myyntejä

Vastaamatta jääneet puhelut tarkoittavat menetettyjä kauppoja. Embedded Voice -puheratkaisulla varmistetaan, että jokainen puhelu ja myyntimahdollisuus tavoitetaan.  

Parempi käsitys palvelutiimin toiminnasta  

Johdolle suunnattujen työkalujemme avulla voit seurata tiimisi toimintaa ja käyttää analytiikkaa saadaksesi paremman käsityksen asiakaspalvelun toimivuudesta.

Kasvata yritystoimintaa ja turvaa tiedot 

Embedded Voice kasvaa yrityksen mukana ja mukautuu sen muuttuviin tarpeisiin. Lisäksi se auttaa turvaamaan yrityksen tiedot ja viestinnän, mikä suojaa yritystä tietoturvaan liittyviltä uhilta nyt ja tulevaisuudessa. 

Tarjoa parempaa asiakaspalvelua  

Järjestelmämme perustuu helppokäyttöisiin äänivalikoihin. Sen kautta hoidetaan puheluiden kulkua ja saadaan yhteys yrityksen asiakastietoihin, mikä sujuvoittaa asiakaskohtaamisia. Näin asiakkaat ovat tyytyväisempiä ja asiakkuudet pidempiaikaisia.

Hanki kattava opas Embedded Voice -puheratkaisusta  

Opas tarjoaa yksityiskohtaisen erittelyn kaikista puheratkaisun ominaisuuksista aina peruspuheluista edistyneeseen analytiikkaan. Lue lisää siitä, miten Embedded Voice -puheratkaisu voi tehostaa yrityksesi viestintää yhdistämällä puhelinvaihteeseen uutta teknologiaa.  

Yli 100 pohjoismaista yritystä luottaa meihin

Usein kysyttyä