Ota tehot irti Outbound-puheluista älykkään numeronvalitsimen avulla
Älykkäiden numeronvalitsimien automaatio tekee Outbound-puheluistasi entistäkin tehokkaampia. Saat yksinkertaisen käyttöliittymän, joka ennakoi myyjän tavoitettavuuden ja eliminoi numeron valitsemiseen ja odottamiseen hukatun ajan. Myyjiesi puhelujonossa on jatkuvasti uusia prospekteja.
Hyödynnä tärkeää puheludataa räätälöidyillä raportointinäkymillä ja tilastoilla
Tulosten mittaaminen ja KPI-mittarit ovat oleellinen osa outbound-myyntiä. Luo drag & drop -toiminnon avulla tehokkaita raportointinäkymiä ja hyödynnä yrityksesi tärkeimpiä puhelutilastoja. Reaaliaikainen datan kerääminen ja tallentaminen mahdollistaa yrityksen johdolle nopeiden muutosten tekemisen ja tulosten seuraamisen. Valittavanasi on yli 160 KPI-mittaria, joiden joukosta löydät yrityksellesi sopivan raporttien luomista ja tarvitsemiesi tilastojen seuraamista varten.
Säilytä reaaliaikaisella hallinnalla selkeä kuva call center -palveluista
Reaaliaikainen hallinta antaa sinulle pääsyn kaikkeen olennaiseen tietoon sujuvan ja tehokkaan liiketoiminnan hoitamiseksi. Saat ajantasaisia raportteja yrityksesi call center -palveluiden kokonaistilanteesta. Voit myös tallentaa reaaliaikaisia asiakastilanteita, joten tietosi ovat aina tuoreita ja tarkkoja.
Ominaisuudet
Outbound by Enreach - Lataa opas
Lue lisää, kuinka Outbound by Enreach tuo lisätehoja puhelinpalvelukeskusten toimintaan.
Flows by Enreach
Automatisoi markkinointi työnkuluilla, tavoitat enemmän ja parempia liidejä
Tehosta outbound-myyntiäsi yhdistämällä Outbound ja Flows.
Integroimalla Outboundin Flowsiin voit hallinnoida liidistrategiaasi älykkäästi. Flows by Enreach helpottaa liidien seuraamista ja edistyksellisten segmenttien sekä automatisoitujen työnkulkujen muodostamista, jotta tavoitat oikeat prospektit oikeaan aikaan.

THE WORLD’S #1 CLOUD-BASED VOICE PLATFORM, TRUSTED BY





