Miksi ääni on niin tärkeä kanava
Puhuminen on vanhin ja henkilökohtaisin tapa kommunikoida asiakkaiden kanssa. Vaikka tarjolla on chatbotteja, pikaviestikanavia ja sosiaalisen median viestipalveluita, tärkeissä asioissa asiakkaat tarttuvat yhä puhelimeen. Puhelun aikana he kuulevat hymyn, aistivat empatiaa ja lukuisia muita inhimillisiä tunteita, joita puheen kautta voi välittää.
Äänellä on aina ollut olennainen rooli ihmisten välisessä vuorovaikutuksessa. Viestintä ja vuoropuhelu muodostavat pohjan ihmisten keskinäiselle luottamukselle. Puhe on meille keino välittää tunteita. Aistimme, kun joku haluaa auttaa ja välittää meistä aidosti, ja voimme kuulla myös hymyn.
Kun asiakas kuulee äänemme ja käytettävissämme on kaikki olennainen data, asiakaskohtaamisten tunnelma on inhimillinen ja lämmin. Asiakaspito paranee ja lisämyyntimahdollisuudet kasvavat. Enreach ja Salesforce ovat yhdistäneet voimansa tuodakseen puheen monikanavaisen asiakaspalvelun sydämeen. Puhe, data ja raportointi takaavat todellisen 360 asteen asiakasnäkymän.
Salesforce
#1 puheratkaisu salesforceen
Kun voit tarjota paremman puhekanavakokemuksen, kuten mielekkään keskustelun aidon ihmisen kanssa odotusmusiikin ja persoonattoman käsikirjoitetun puheen sijaan, parannat asiakasuskollisuutta ja lisäät myyntiä.

Mobiililiittymät
Mobiilipalvelu yrityksille
Vastaamatta jääneet puhelut maksavat tutkitusti yrityksille yli 100 miljoonaa euroa vuodessa. Jopa 85 % soittajista ei enää soita uudelleen, jos heille ei vastata ensimmäisellä kerralla. Enreachin mobiilipalvelun avulla yrityksesi kykenee vastaamaan yhä useampiin puheluihin.

Teams
Tehosta tuottavuuttasi Enreachin ja MS Teamsin avulla
Enreach täydentää Microsoft Teams Voicea suoran reitityksen palvelulla (direct routing as a service). Sertifioitu integraatio ja tarvittava puhelukapasiteetti Embedded Voice -alustan avulla. Alusta on varustettu nykyaikaisilla puhe- ja operaattoripalveluilla. Käyttöönotto ei vaadi paikallisia laitteita asiakasverkoissa tai toimipisteissä. Ratkaisussa yhdistyvät kaikki tarvitsemasi yhtenäisen viestintäalustan ominaisuudet, kuten Microsoft Teams sekä mobiili- ja kiinteän verkon puhelinpalvelut.

Dynamics 365
Tuo yhteen ääni
ja microsoft dynamics 365
Heitä hyvästit siiloille – hoida kaikki asiakaskohtaamiset yhdellä alustalla. Automatisoi työnkulut, reititä puhelut älykkäästi ja käsittele asiakastapaukset entistä tehokkaammin. Ääni on ensiluokkaisen asiakaskokemuksen sydämessä.

Embedded Voice
Yhdistä puhe ja data
Embedded Voice on suunniteltu tukemaan ja täydentämään contact centereiden ja muiden toimijoiden monikanavaista asiakaspalvelua. Voit seurata palvelun sujuvuutta ja laatua eri mittareiden ja raportoinnin avulla. Järjestelmän ylläpitäjät voivat käyttää palvelunhallintasovelluksia järjestelmän määrittämiseen.

Outbound
Anna myyjillesi mahdollisuus merkityksellisempiin keskusteluihin
- Hyödynnä reaaliaikaista tilastotietoa yrityksesi asiakaspuheluista.
- Hallinnoi liidigenerointia ja kasvata myyntiä.
- Automatisoi liideihin liittyvät työnkulut triggerien avulla ja hyödynnä esimerkiksi verkkosivustoille, asiakkuudenhallintajärjestelmiin ja datalähteisiin tehtäviä integrointeja.

Flows
Suunnittelun, toteutuksen ja analyysin yhdistävä ratkaisu
Tarjoamme ratkaisuja, jotka nostavat yrityksesi monikanavaisen asiakasmatkan uudelle tasolle. Tuomalla oikean tiedon oikeaan aikaan oikeiden ihmisten ulottuville saat liiketoimintasi kukoistamaan.

MAAILMAN JOHTAVAAN PILVIPOHJAISEEN PUHEVIESTINTÄALUSTAAN LUOTTAVAT MUUN MUASSA:





