Skip to the main content.
Resources to level up your business communication, CX and customer service skills. Download guides and watch webinars.
Read more from our news, success stories and latest articles.
Webinaari
Kokonaisvaltaista ymmärrystä asiakaskohtaamisista
Miten analysoida asiakaspalvelun kohtaamisia tekoälyn avulla?
TIEDÄTKÖ, MILLAISIIN PUHELUIHIN YRITYKSENNE ASIAKASPALVELIJAT KÄYTTÄVÄT AIKAANSA?
Tai miten iso vaikutus tällä tiedolla on koko liiketoiminnan kehittämiseen?
Entä tiedätkö, mitä on häiriökysyntä ja kuinka sitä voi vähentää?
Tervetuloa webinaariimme, jossa asiakaskokemuksen ja liiketoiminnan kehittämisen kokeneet asiantuntijat keskustelevat aiheen tiimoilta. Kuulet myös, miten tekoälyn avulla analysoidaan asiakaskohtaamisia ja viedään puheludatan hyödyntäminen kokonaan uudelle tasolle ilman manuaalista tiedon keräämistä.
Katso inspiroiva webinaari!
Webinaarissa mukana
Jani Jokela
COO
Aiwo Digital
Jenni Jokiperä
Director, Customer Experience
Enreach