Skip to the main content.
Resources to level up your business communication, CX and customer service skills. Download guides and watch webinars.
Read more from our news, success stories and latest articles.
Tallenne webinaarista
HÄIRIÖKYSYNTÄ: ANALYSOI ASIAKASPALVELUN KOHTAAMISIA TEKÖÄLYN AVULLA
Katso tallenneHäiriökysynnän vaikutukset liiketoimintaan
- Kasvavat operatiiviset kustannukset
- Huono asiakaskokemus
- Asiakaspalvelun jatkuva ylikuormitus, koska häiriökysyntä on osa kokonaiskysyntää
- Huono työntekijäkokemus
Tässä webinaaritallenteessa kuulet, miten tekoälyn avulla analysoidaan asiakaskohtaamisia, vähennetään häiriökysyntää ja viedään puheludatan hyödyntäminen kokonaan uudelle tasolle ilman manuaalista tiedon keräämistä.
Webinaaritallenteen agenda:
- Häiriö- ja arvokysyntä – mistä on kyse?
- Häiriökysynnän vaikutukset liiketoimintaan
- Häiriökysynnän vaikutukset asiakaskokemukseen
- Asiakkaan ääni ratkaisee – teknologian ja tekoälyn avulla sitä voi kuunnella paremmin kuin koskaan
- Häiriökysynnän vaikutukset työntekijäkokemukseen
Webinaarissa mukana
Jani Jokela
COO
Aiwo Digital
Jenni Jokiperä
Director, Customer Experience
Enreach
Titta-Liisa Luoma
Director, Customer Service
Terveystalo
Katso inspiroiva webinaari!
Say hello!
We will be glad to talk to you!
Contact us© 2024 Copyright Enreach