Webinaari

Kokonaisvaltaista ymmärrystä asiakaskohtaamisista

Miten analysoida asiakaspalvelun kohtaamisia tekoälyn avulla?

TIEDÄTKÖ, MILLAISIIN PUHELUIHIN YRITYKSENNE ASIAKASPALVELIJAT KÄYTTÄVÄT AIKAANSA?

Tai miten iso vaikutus tällä tiedolla on koko liiketoiminnan kehittämiseen?

Entä tiedätkö, mitä on häiriökysyntä ja kuinka sitä voi vähentää?

Tervetuloa webinaariimme, jossa asiakaskokemuksen ja liiketoiminnan kehittämisen kokeneet asiantuntijat keskustelevat aiheen tiimoilta. Kuulet myös, miten tekoälyn avulla analysoidaan asiakaskohtaamisia ja viedään puheludatan hyödyntäminen kokonaan uudelle tasolle ilman manuaalista tiedon keräämistä.

Katso inspiroiva webinaari!

Webinaarissa mukana

JaniJokela

Jani Jokela
COO
Aiwo Digital

JenniJokiperä

Jenni Jokiperä
Director, Customer Experience
Enreach

 

Titta-Luoma

Titta-Liisa Luoma 
Director, Customer Service
Terveystalo