The Hub of Contact Magic

AI in improving customer experience

AI can improve customer encounters, develop internal processes and boost operational excellence, but it may also lead to unrealistic expectations and heaps of nonsense. Jenni Jokiperä, our Director of Customer Experience, explains how you can turn...

Read more →

Usein kysyttyä Outboundista

Outboundin selkeät edut liiketoimintaasi, API-rajapintojen saatavuus ja kirsikat peruspalveluiden päällä – eli kaikki, mitä haluat tietää...

Read more →

Using Microsoft Teams as a phone system

With more teams working remotely, Microsoft Teams is becoming increasingly popular. It is now the go-to communication and collaboration system for...

Read more →

Latest trends to boost your sales

See what the future of sales holds (no need for a crystal ball)! Enreach’s Commercial Director Juhamatti Muuraiskangas lists the latest trends in...

Read more →

Määrä vastaan laatu – ja neljä muuta myynnin trendiä

Kurkista myynnin tulevaisuuteen ilman kristallipalloa! Enreachin Commercial Director Juhamatti Muuraiskangas listaa myynnin tuoreimmat trendit ja...

Read more →

Lead sales more effectively with call data

You can lead sales with more precision than you ever thought possible. The new foundations of success and efficiency are automation and monitoring...

Read more →

Johda myyntiä tehokkaammin puheludatalla

Myyntiä voi johtaa tarkemmalla tasolla kuin tiesit! Menestyksen ja tehokkuuden perustana ovat nyt automaatio ja aktiivisuuden seuranta – puheludataa...

Read more →

How to know what your customers want (before they do)

If you could read your customers' minds to know what they want, would you do it? Or would you like a crystal ball that tells you why a customer calls...

Read more →

What is conversation analytics and why do you need it?

Your customer calls are a gold mine of insights that you can use to drive business growth. These calls can tell you a lot about customer...

Read more →

Stina Dansie aikoo poistaa huonot myyntipuhelut Suomesta

Myynnissä ei voita se, joka kontaktoi eniten, vaan se, joka kontaktoi tehokkaimmin. Olen telemarkkinointiyritys Good Call Oy:n toimitusjohtaja ja...

Read more →