Suosituin oppaamme on juuri päivitetty!

The Future of Customer Service Report

From cost to growth driver

The future of customer service guide

Kustannuserästä kasvun ajuriksi. Keräsimme yhteen tutkittua tietoa ja kokemuksen tuomia näkemyksiä asiakaspalvelun tulevaisuudesta ja sille asetetuista odotuksista.

The future of customer service -raportissa:

  • Miltä näyttää tulevaisuuden asiakaspalvelu? Asiakaspalvelun megatrendit ja muita tutkimusyhtiöiden tutkimustuloksia
  • Apua muutosjohtamiseen. Auta asiakaspalvelua tekemään parhaansa
  • Palvelukanavia on tarjolla runsaasti. Voiko niitä priorisoida onnistuneesti?
  • Mitä asiakaspalvelun ja asiakaskokemuksen ammattilaiset sanovat? Asiakaspalvelu kasvun moottorina -seminaarin parhaat palat osana raporttia.

Lataa opas antamalla sähköpostiosoitteesi

Enreach
WE CREATE CONTACT MAGIC 

Enreach on eurooppalainen yhtenäisen viestinnän ratkaisuja toimittava yritys. Edistämme avointa yhteistyötyyliä, joka tekee koko yrityksen ja pienten tiimien välisestä viestinnästä todella saumatonta. Tuomme juuri oikein mitoitettua teknologiaa kaikenlaisten ja -kokoisten yritysten saataville ja autamme päivittäin niin isoja palveluyrityksiä kuin yksittäisiä yrittäjiä ja tukkukauppiaitakin.

Me teemme teknologian, yhteydenpidon ja tuottavuuden yhdistämisestä helppoa. Eri alojen yrityksillä on erilaisia vaatimuksia yhteydenpitoon työntekijöidensä ja asiakkaidensa kanssa. Meidän tuotteemme ja palvelumme yhdistävät ja optimoivat näitä eri kontaktipisteitä, mikä antaa ihmisille mahdollisuuden olla entistä tuottavampia. Enreach auttaa yrityksiä saavuttamaan täyden potentiaalinsa.

Ymmärrämme, että tänä päivänä menestyäkseen yritys tarvitsee oikeanlaisten ihmisten lisäksi oikeanlaiset taustajärjestelmät. Meidän avullamme yrityksesi henkilöstö saa itsestään parhaat tehot irti.