Junior Technical Support Specialist 

Helsinki

Täytä hakemus

Etsimme joukkoomme
Junior Technical Support Specialist  

Etsimme palveluhenkistä ja teknisestä ongelmanratkaisusta kiinnostunutta Junior Technical Support Specialistia osaksi asiakastuen first line-tiimiämme.

Vastaat asiakkaiden tukipyyntöihin ja ratkot teknisiä ongelmatilanteita laajalla skaalalla aina matkapuhelimien ja SIM-korttien toimintahäiriöistä ohjelmistoihin liittyviin vikatilanteisiin ja muutospyyntöihin (esim. käyttäjäoikeuksien ja toiminnallisuuksien muutokset).

Vastaanotat ja ratkot tukipyyntöjä sekä puhelimitse että tiketöintijärjestelmän kautta ja teet sisäisiä back office -tehtäviä. Palvelemme asiakasyritystemme pääkäyttäjiltä sekä operaattoripalveluiden loppukäyttäjiltä. Oman tiimisi lisäksi teet tiiviisti yhteistyötä esimerkiksi kollegoidesi kanssa Ruotsissa ja Tanskassa sekä tuotantotiimin kanssa haastavimmissa ongelmatilanteissa.

Mitä odotamme sinulta: 

  • Palveluhenkisyyttä
    Kiinnostusta ja motivaatiota tekniseen ongelmanratkaisuun

  • Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa

  • Aikaisempi työkokemus ei ole välttämätöntä, mutta katsomme eduksi, jos sinulla on kokemusta teknisestä ongelmanratkaisusta opintojen, harrastuneisuuden tai työkokemuksen kautta.


Tarjoamme sinulle mahdollisuuden: 

  • Syventyä Enreachin uniikkeihin ohjelmistoratkaisuihin ja kehittää laaja-alaisesti osaamistasi

  • Päästä osaksi Enreachin kasvutarinaa ja monimuotoista työympäristöä

  • Työskennellä innovatiivisessa yrityksessä, jossa arvostetaan jatkuvaa oppimista ja kumppanuutta

  • Nauttia avoimesta ja innostavasta työilmapiiristä sekä konkreettisista työsuhde-eduista

Työsuhde voi olla osa-aikainen tai kokoaikainen, ja työskentely tapahtuu joustavasti etänä ja toimistollamme (Mannerheimintie 117).

Työ sopii myös korkeakouluopintojen työharjoitteluun.

Työsuhde alkaa sopimuksen mukaan ja on määräaikainen toukokuuhun 2024 asti.

Jos olet kiinnostunut, täytä alla oleva lomake.

Lisätietoja hakuprosessista antaa:

Vesku Varis
vesku.varis@enreach.com

Puhelimitse 2-3.1.2024 ja 8-9.1.2024:
+358 040 701 5151

 

Täytä hakemus

Enreach in brief

Enreach operates within the part of the IT industry identified by SaaS, CCaaS and UCaaS. We develop and operate unified communication solutions for companies primarily in Europe. Enreach is a pan-European IT company with headquarters in the Netherlands where the vision is Converged Contact Solutions which can be translated into Meaningful human contact, makes life magic. We are 1,200+ employees spread over 14 European offices.

In Søborg, we have 25 colleagues, a mix of Product, R&D, Support, Sales and Customer Experience. In the Nordics we are a total of 200. There is a great focus on well-being and it is really good. We know this from the ongoing employee satisfaction surveys we carry out and it is an important part of our goal to create a successful company. It is people like you who are the basis of success and that drives us to create an exciting, flexible and fun workplace.

Our solutions are many but the primary focus in the Nordic region revolves around Contact Center Solutions, Outbound Sales Enablement, Marketing Automation, embedded soft-phone in Microsoft Dynamic and Salesforce, as well as mobile telephony, all for businesses, mainly Enterprise segment.