FRAMGÅNGS­BERÄTTELSER

Upptäck hur Enreach (tidigare Benemen) hjälper till att förbättra kundtjänstens produktivitet, lägre kostnader och öka kundnöjdheten.

(Cases are in english)

Pohjantähti

Just before entering the ‘new normal’, Pohjantähti decided to differentiate itself by choosing voice as the key channel for customer encounters. This enabled human-to-human touch in all key touchpoints.

Read more →

 

Pohjantahti logo

Insurance_pohjantahti

Tapiolan Lämpö

Group’s customer service obtained communication tools from Enreach (former Benemen), making staff both more reachable and more efficient.

Read more

 

cropped-tapiola-lampo-logo-hero-1

tapiolanlämpötoimisto

Car dealership Hartikainen

Getting a grip on busy call peaks in motor trade. Car dealership Hartikainen reduced call hold times and improved their customer experience with the help of Enreach (former Benemen).

Read more

 

Autotalohartikainen_logo

hartikainen_web

Vi finns där när du behöver oss, och är osynliga när du inte gör det

Vill du veta hur vi arbetar?
Oavsett dina kommunikationsbehov har vi en lösning som förändrar hur team samarbetar, kunder lyckas och företag fungerar. Låt oss diskutera dina behov ytterligare – vi älskar att träffa nya, spännande människor.

kontakta oss