2 min read

Usein kysyttyä Outboundista

Outboundin selkeät edut liiketoimintaasi, API-rajapintojen saatavuus ja kirsikat peruspalveluiden päällä – eli kaikki, mitä haluat tietää Outboundista! Vastasimme eniten kysyttyihin Outbound-kysymyksiin kolmella alueella: Outboundin liiketoimintahyödyt, Outbound palveluna ja järjestelmän tekniset ominaisuudet.

outbound-calling

1. Outboundin hyödyt liiketoiminnassa – tehokkuutta ja trendeihin tarttumista

 

Millainen yritys hyötyy Outboundista?

Outbound on erityisen hyödyllinen yrityksille, jotka haluavat kehittää jo olemassa olevia myynti- ja kontaktointimallejaan ja erottua markkinassa.

Koska Outboundin ominaisuudet ovat täysin räätälöitävissä, se sopii kaikenlaiseen kontaktointiin myyntipuheluista markkinatutkimuksiin, ajanvarauksiin ja tilanteisiin, joissa on pirautettava tehokkaasti useiden satojen ihmisten joukolle.

 

Miten Outbound hyödyttää liiketoimintaa käytännössä?

Outboundin liiketoimintaetuja ovat muun muassa tehokkuus, muokattavuus ja analysointi, joka auttaa tunnistamaan omalle liiketoiminnalle parhaat segmentit ja kohderyhmät.

Outboundin muokattavuus on iso markkinaetu: räätälöimällä esimerkiksi käyttäjäroolit, tietokentät, teemat, raportoinnin, työajanseurannan ja palkanlaskennan, järjestelmä tukee monia liiketoiminta- aloja.

Automaatio nostaa soittotyön läpinäkyvyyden uudelle tasolle samalla kun tehostaa kontaktointia merkittävästi. Tämä mahdollistaa lähes 50 % enemmän yhteydenottoja päivittäin verrattuna perinteiseen manuaaliseen lähestymistapaan.

Lisäksi Outboundin raportointi auttaa löytämään trendejä, eli tunnistamaan sekä parhaiten toimivat segmentit että mahdolliset ongelmakohdat. Jos esimerkiksi kaikki puhelut päättyvät alle minuutin kuluessa, tallenteiden ja datan avulla on mahdollista selvittää, mitä puhelun aikana tapahtuu ja kuinka liian pikaisesti päättyvät keskustelut aloitetaan. Vastaavasti on mahdollista tunnistaa, millaiset myynnilliset kulmat toimivat puheluissa parhaiten.

 

Täytyykö Outboundin yhteydessä hankkia myös Flows?

Outbound toimii myös ilman Flowsia. Flows by Enreach kannattaa kuitenkin ottaa Outboundin kylkeen erityisesti silloin, kun puhutaan kuluttajamarkkinan tai yritysasiakkuuksien monikanavaisesta tavoittelusta, aktivoinnista, nurturoinnista ja kaikkien edellä mainittujen osa-alueiden yhteispelistä.

Tutustu Flowsin ominaisuuksiin tarkemmin!
collaboration-callcenter-hero

2. Outbound palveluna – kilpailijoita kattavampi ja räätälöidympi peruspalvelu 

 

Mitä tarkoittaa, että Outbound on täysin räätälöity palvelu? 

Käyttöönottovaiheessa luomme puhtaalta pöydältä Outboundin koko pohjan tarpeidesi mukaan. Ominaisuuksia voi ottaa käyttöön milloin tahansa soittaja-, projekti- ja organisaatiotasolla. Määritämme myös käyttäjät, joilla on oikeus tehdä muutoksia jatkossa, ja heidän käyttöoikeuksiensa laajuuden.  

  • Muokattavia elementtejä ovat esimerkiksi:
  • Liideille soittaminen ja niiden priorisointi
  • Raportointinäkymä ja sen hallinta
  • Materiaalien lähettäminen API-rajapintojen yli
  • Puhelinnumeroiden hallinta
  • Työajanseuranta
  • Asiakastietokentät
  • Värimaailma 

 

Mistä Outboundissa oikeasti veloitetaan?

Veloituksen alaisuuteen kuuluvat käyttäjäpohjainen lisenssihinnoittelu, puheminuutit ja puhelinnumerot. Näiden lisäksi mahdolliset lisäpalvelut.

Huomaa kuitenkin, että peruspalveluumme sisältyy paljon ominaisuuksia, jotka kilpailijoillamme ovat lisämaksullisia palveluita. Näitä ovat muun muassa ennakoiva soittotapa, käsikirjotustyökalu ja kaikki KPI:t.

 

Mitä Outbound maksaa?

Hinnoittelu määrittyy tarpeen ja sitoutumisen mukaan. Jätä meille yhteydenottopyyntö, niin pääset keskustelemaan spesialistimme kanssa!

 

Miksi Outbound on parempi kuin kilpailevat järjestelmät?

Outboundin vahvuuksia ovat monikanavainen kontaktointi (SMS, e-mail ja puhelin) ja automaatio sekä massoille, yksilöille että tietyille segmenteille. Muita markkinoiden outbound-järjestelmiä ei voi muokata yhtä monipuolisesti vastaamaan yksittäisten yrityksen tarpeita – nämä ominaisuudet tekevät Outboundista markkinoiden parhaan.

 

Toimiiko Enreach paikallisesti Suomessa?

Enreach for Enterprises on osa Euroopassa toimivaa Enreach Groupia, jolla on toimipisteet Suomen lisäksi muun muassa Tanskassa, Saksassa ja Alankomaissa. Suomessa palvelemme paikallisesti myös suomeksi.

 

Miten Outboundin tietoturva-asiat on huomioitu?

Enreach on yksi ensimmäisistä eurooppalaisista yrityksistä, jolla on sekä ISAE 3000- ja ISAE 3402-sertifikaatit. 

ImproveCustomerExperience

3. Outboundin tekniset ominaisuudet – API-rajapinnoista käyttäjäkokemukseen 

 

Sisältyvätkö API-rajapinnat tuotteeseen?

Kyllä, API-rajapinnat sisältyvät Outboundin perustuotteeseen. Enreachilla on avoimet API-rajapinnat, eli Outbound on yhdistettävissä mihin tahansa vastaavanlaiseen järjestelmään.

 

Saako raporteista oikeasti yksilölliseen tarpeeseen sopivia?

Outboundin lisäpalveluihin kuuluu raporttien täysi räätälöinti, eli oikeus käyttää jokaista Enreachilta löytyvää KPI:ta oman raportoinnin muodostamiseen. Vastaava käytäntö on markkinassa epätavanomaista.  

 

Onko Outbound helppokäyttöinen, vai joutuuko taas opettelemaan uuden käyttöjärjestelmän?

Periaatteemme on, että käyttökokemus on aina positiivinen pääkäyttäjälle eli soittajalle. Outboundin loppukäyttäjän käyttöliittymä ja UI on todella selkeä, helposti omaksuttavissa, ja lisäksi raportoinnin kannalta informatiivinen.

Outboundin käyttöönotto on hyvin kevyt verrattuna esimerkiksi CRM-migraatioihin tai muiden järjestelmien käyttöönottoon. Järjestelmän opetteluun kuluu loppukäyttäjältä 15–20 minuuttia.

Pääkäyttäjäkoulutukset kestävät 1–3 tuntia riippuen siitä, missä laajuudessa järjestelmän haluaa oppia.

 

Voiko Outboundiin luoda itse omia automaatiojärjestelmiä?

Omien automaatiojärjestelmien luominen vaatii koodiosaamista, mutta se on mahdollista SmartHop-lisäpalvelulla. 

Varaa demo
What is conversation analytics and why do you need it?

What is conversation analytics and why do you need it?

Your customer calls are a gold mine of insights that you can use to drive business growth. These calls can tell you a lot about customer...

Read more →
Enreach Customer Support team’s workation in Málaga

Enreach Customer Support team’s workation in Málaga

A group of six from the Enreach Customer Support team recently spent a week working from a villa in Málaga. Fiona Kemp – Project Manager at Enreach...

Read more →
5 Key Sales Trends for 2024: Shaping the Future of Sales

5 Key Sales Trends for 2024: Shaping the Future of Sales

2024 is here, bringing a wave of fresh sales trends that are essential for anyone in business to note. Staying ahead of these trends is not just...

Read more →