Onnistunut monikanavainen ja omnichannel-asiakaspalvelu
Rasittaako tasapainoilu sähköpostien, chattien ja puheluiden välillä? 🎪😫Asiakkaasi saattavat olla samaa mieltä! Perinteinen asiakaspalvelu koostuu...
Löydät täältä ladattavat oppaamme, tulevat tapahtumat, uutiset ja menneet webinaarit. Materiaalit ovat englanniksi.
Lue blogistamme uusimmat artikkelit ja tutustu asiakkaisiimme.
Outboundin selkeät edut liiketoimintaasi, API-rajapintojen saatavuus ja kirsikat peruspalveluiden päällä – eli kaikki, mitä haluat tietää Outboundista! Vastasimme eniten kysyttyihin Outbound-kysymyksiin kolmella alueella: Outboundin liiketoimintahyödyt, Outbound palveluna ja järjestelmän tekniset ominaisuudet.
Outbound on erityisen hyödyllinen yrityksille, jotka haluavat kehittää jo olemassa olevia myynti- ja kontaktointimallejaan ja erottua markkinassa.
Koska Outboundin ominaisuudet ovat täysin räätälöitävissä, se sopii kaikenlaiseen kontaktointiin myyntipuheluista markkinatutkimuksiin, ajanvarauksiin ja tilanteisiin, joissa on pirautettava tehokkaasti useiden satojen ihmisten joukolle.
Outboundin liiketoimintaetuja ovat muun muassa tehokkuus, muokattavuus ja analysointi, joka auttaa tunnistamaan omalle liiketoiminnalle parhaat segmentit ja kohderyhmät.
Outboundin muokattavuus on iso markkinaetu: räätälöimällä esimerkiksi käyttäjäroolit, tietokentät, teemat, raportoinnin, työajanseurannan ja palkanlaskennan, järjestelmä tukee monia liiketoiminta- aloja.
Automaatio nostaa soittotyön läpinäkyvyyden uudelle tasolle samalla kun tehostaa kontaktointia merkittävästi. Tämä mahdollistaa lähes 50 % enemmän yhteydenottoja päivittäin verrattuna perinteiseen manuaaliseen lähestymistapaan.
Lisäksi Outboundin raportointi auttaa löytämään trendejä, eli tunnistamaan sekä parhaiten toimivat segmentit että mahdolliset ongelmakohdat. Jos esimerkiksi kaikki puhelut päättyvät alle minuutin kuluessa, tallenteiden ja datan avulla on mahdollista selvittää, mitä puhelun aikana tapahtuu ja kuinka liian pikaisesti päättyvät keskustelut aloitetaan. Vastaavasti on mahdollista tunnistaa, millaiset myynnilliset kulmat toimivat puheluissa parhaiten.
Outbound toimii myös ilman Flowsia. Flows by Enreach kannattaa kuitenkin ottaa Outboundin kylkeen erityisesti silloin, kun puhutaan kuluttajamarkkinan tai yritysasiakkuuksien monikanavaisesta tavoittelusta, aktivoinnista, nurturoinnista ja kaikkien edellä mainittujen osa-alueiden yhteispelistä.
Tutustu Flowsin ominaisuuksiin tarkemmin!
Käyttöönottovaiheessa luomme puhtaalta pöydältä Outboundin koko pohjan tarpeidesi mukaan. Ominaisuuksia voi ottaa käyttöön milloin tahansa soittaja-, projekti- ja organisaatiotasolla. Määritämme myös käyttäjät, joilla on oikeus tehdä muutoksia jatkossa, ja heidän käyttöoikeuksiensa laajuuden.
Veloituksen alaisuuteen kuuluvat käyttäjäpohjainen lisenssihinnoittelu, puheminuutit ja puhelinnumerot. Näiden lisäksi mahdolliset lisäpalvelut.
Huomaa kuitenkin, että peruspalveluumme sisältyy paljon ominaisuuksia, jotka kilpailijoillamme ovat lisämaksullisia palveluita. Näitä ovat muun muassa ennakoiva soittotapa, käsikirjotustyökalu ja kaikki KPI:t.
Hinnoittelu määrittyy tarpeen ja sitoutumisen mukaan. Jätä meille yhteydenottopyyntö, niin pääset keskustelemaan spesialistimme kanssa!
Outboundin vahvuuksia ovat monikanavainen kontaktointi (SMS, e-mail ja puhelin) ja automaatio sekä massoille, yksilöille että tietyille segmenteille. Muita markkinoiden outbound-järjestelmiä ei voi muokata yhtä monipuolisesti vastaamaan yksittäisten yrityksen tarpeita – nämä ominaisuudet tekevät Outboundista markkinoiden parhaan.
Enreach for Enterprises on osa Euroopassa toimivaa Enreach Groupia, jolla on toimipisteet Suomen lisäksi muun muassa Tanskassa, Saksassa ja Alankomaissa. Suomessa palvelemme paikallisesti myös suomeksi.
Enreach on yksi ensimmäisistä eurooppalaisista yrityksistä, jolla on sekä ISAE 3000- ja ISAE 3402-sertifikaatit.
Kyllä, API-rajapinnat sisältyvät Outboundin perustuotteeseen. Enreachilla on avoimet API-rajapinnat, eli Outbound on yhdistettävissä mihin tahansa vastaavanlaiseen järjestelmään.
Outboundin lisäpalveluihin kuuluu raporttien täysi räätälöinti, eli oikeus käyttää jokaista Enreachilta löytyvää KPI:ta oman raportoinnin muodostamiseen. Vastaava käytäntö on markkinassa epätavanomaista.
Periaatteemme on, että käyttökokemus on aina positiivinen pääkäyttäjälle eli soittajalle. Outboundin loppukäyttäjän käyttöliittymä ja UI on todella selkeä, helposti omaksuttavissa, ja lisäksi raportoinnin kannalta informatiivinen.
Outboundin käyttöönotto on hyvin kevyt verrattuna esimerkiksi CRM-migraatioihin tai muiden järjestelmien käyttöönottoon. Järjestelmän opetteluun kuluu loppukäyttäjältä 15–20 minuuttia.
Pääkäyttäjäkoulutukset kestävät 1–3 tuntia riippuen siitä, missä laajuudessa järjestelmän haluaa oppia.
Omien automaatiojärjestelmien luominen vaatii koodiosaamista, mutta se on mahdollista SmartHop-lisäpalvelulla.
Varaa demoRasittaako tasapainoilu sähköpostien, chattien ja puheluiden välillä? 🎪😫Asiakkaasi saattavat olla samaa mieltä! Perinteinen asiakaspalvelu koostuu...
Kiinnostaako VoIP-puhelut? 🤔 Olet tullut juuri oikeaan paikkaan!
Buukkaus eli kontaktointi tarkoittaa tapaamisten sopimista mahdollisten asiakkaiden kanssa. Se on myyntiprosessin käynnistämisen kannalta erittäin...