GE VOICE ÅT SALESFORCE VIA OMNIKANAL

Leverera bättre support, försäljning och kundengagemang med vår färdiga integration.

Boka en DEMO

ENREACH ÖKAR MERFÖRSÄLJNINGEN OCH MINSKAR FRIKTIONEN

När du skapar en bättre röstkanalupplevelse – som att erbjuda en engagerad, mänsklig konversation istället för väntmusik och opersonliga manus – så får du faktiskt mer lojalitet och ökad merförsäljning.

  • Använd data för att leverera en högre grad av lösning vid första kontakten (FCR) och en individuellt anpassad, relevant upplevelse varje gång

  • Använd samtalsdirigering för att se till att kunder med högt värde riktas till rätt säljare och att de bästa köparna inte behöver vänta

  • Omvandla supportsituationer till försäljningsmöjligheter genom att förstå tidigare mönster och potentiella behov

ALLA DINA SAMTALSDATA LAGRAS OCH ANALYSERAS

Analys av samtalsdata (även mobil) hjälper dig att fånga upp och analysera alla röstkanalsinteraktioner för att upptäcka insikter som annars lätt skulle kunna missas. Röstsamtalsdata hjälper dig att tillhandahålla högre kvalitet och effektivare tjänster via telefonen.

När dina kunder känner att de fått förstklassig service i flera kanaler och att de känns igen sedan tidigare, har du ett utmärkt tillfälle att sälja fler tjänster.

Voice_first

Rösten först

Samtal är en viktig kanal i alla organisationer. "när kunderna är oroliga tar de upp telefonen."

Omnichannel

Service via omnikanal

Samla alla kanaler under samma lösning och låt kunden välja kontaktkanal.

Simplicity-1

Kundupplevelse

Lyckade interaktioner med kunder säkerställer kundnöjdhet. Data från alla interaktioner är tillgängliga för framtida uppföljning.

Skräddarsy samtal

LÖS FLERA SAMTAL OCH UPPRÄTTHÅLL KUNDUPPLEVELSEN

Enreach samlar alla data om dina samtal på ett ställe så att du kan skräddarsy samtal efter individuella preferenser. Det får kunderna att känna sig sedda, hörda och nöjda. Inte nog med att du undviker friktion, du får även merförsäljning, förnyade beställningar och kundlojalitet.

mobile-fmc-router

Omnikanalskommunikation

OPTIMERA ERA KAMPANJER MED RÄCKVIDD I OMNIKANAL

Nå kunder i deras föredragna kanal utan uppdelning av information eller dataförlust. Det spelar ingen roll om det gäller chatt, e-post, självbetjäning, samtal till fastnätsnummer eller mobiler – med Enreach kan du erbjuda omnikanalsamtal direkt inom Salesforce.

Kombinera kunddata och smarta utgående möjligheter för att öka försäljningen och förbättra andelen samtal som leder till försäljning. Skynda på processen genom att klicka för att ringa direkt i Salesforce och organisera och fördela leads på ett smart sätt för effektiva utgående samtal. Driv din utgående verksamhet med tydliga nyckeltal och faktabaserade data. Engagera era säljare med lättanvänd programvara.

homepage-image-tint

AI-driven lösning

DRA NYTTA AV DE MEST TALANDE DATAKOMBINATIONERNA

Spåra data från säljsamtal, kundförfrågningar, försäljningsförfrågningar och supportfrågor med mera och kombinera detta med dina övriga Salesforce-data för att bygga en omfattande, AI-driven realtidsvy av kunden.

collaboration-desktop-web-client

Molnbaserat och smidigt

KAPACITET PÅ FÖRETAGSNIVÅ, ENKELHET PÅ KUNDNIVÅ

Vår molnbaserade och otroligt flexibla plattform erbjuder samtalsfunktioner för fastnätsnummer, callcenter och mobiltelefoni

✓ Samtalsdirigering
✓ Hantering av samtalskö
✓ Molnoperatör för mobila och fasta nät
✓ Interaktivt samtalssvar (IVR)
✓ Samtalsinspelning och mycket mer...

productivity-crm-integration

Vi finns där när du behöver oss, och är osynliga när du inte gör det

Vill du veta hur vi arbetar?

Oavsett dina kommunikationsbehov har vi en lösning som förändrar hur team samarbetar, kunder lyckas och företag fungerar. Låt oss diskutera dina behov ytterligare – vi älskar att träffa nya, spännande människor.

Kontakta oss