Palvelunumerolla parannat asiakaskokemusta
Palvelunumero parantaa yrityksesi luotettavuutta, tekee asiakkaiden asioinnista vaivattomampaa ja helpottaa yhteydenottoa.
Lue lisää palvelunumeroistaKatso uusin webinaarimme
KOKONAISVALTAISTA YMMÄRRYSTÄ ASIAKASKOHTAAMISISTA
Miten analysoida asiakaspalvelun kohtaamisia tekoälyn avulla?
Tervetuloa webinaariimme, jossa asiakaskokemuksen ja liiketoiminnan kehittämisen kokeneet asiantuntijat keskustelevat aiheen tiimoilta. Kuulet myös, miten tekoälyn avulla analysoidaan asiakaskohtaamisia ja viedään puheludatan hyödyntäminen kokonaan uudelle tasolle ilman manuaalista tiedon keräämistä.
Katso webinaariPysy ajan tasalla
Parempaa ääniteknologiaa it-ratkaisuille
Teknologiajohtaja, cto tai cio
Ei enää kalliita palvelimia, laitehuoltoja ja tietoturvakorjauksia. Pilvipohjainen ratkaisumme nopeuttaa läpimenoaikoja ja korvaa perinteiset, monimutkaiset järjestelmät yhtenäisellä, modernilla ja standardoidulla hallintajärjestelmällä.
Optimoi puhelinpalvelukeskuksen toiminnot
Contact center -ammattilainen
Tehosta tiimisi työskentelyä moderneilla puhetyökaluilla kaikissa liiketoimintasi vaiheissa ajasta, paikasta ja kanavasta riippumatta. Tämän päivän vahvasti kilpailluilla liiketoimintakentillä yksilölliset palvelukokemukset luovat asiakasuskollisuutta, erottavat menestyjät kilpailijoistaan ja kiihdyttävät yrityksen kasvua.
Paranna asiakaskokemusta puheen voimalla
Asiakaskokemuksen kehittäjä
Valitse puhe kaikkien asiakaskohtaamisten peruspilariksi asiakaspalvelun kaikissa vaiheissa. Luo brändisi ja asiakkaidesi välille inhimillinen yhteys ja tarjoa asiakkaillesi ensiluokkainen, taianomainen palvelukokemus puheen avulla.
Työkalut myynnin johdon tueksi
Myynti- ja markkinointipäällikkö
Tee puheluista tunneanalyysejä, tarkastele aiempaa vuorovaikutusta ja ennakoi ostopäätöksiä Enreachin dataseurannan avulla. Tunnista lämpimät liidit, havaitse riskit ja ennakoi muutoksia jo ennen kuin ne tapahtuvat.
Menestyneet kumppanimme
Oletko sinä seuraava menestystarinamme?
Tavoitteenamme on luoda ja tarjota palvelua, joka ylittää odotukset. Yhdessä rakennamme merkityksellisiä yhteyksiä, jotka voivat saada aikaan todellisia ihmeitä.
Meille ihmisillä on väliä
Asiantunteva ja motivoitunut tiimimme on aina avoin uusille osaajille. Meillä on yhteinen missio, arvostamme toisiamme ja nautimme yhdessä työskentelystä.
Liity joukkoonYhdistettu viestintä tehostaa liiketoimintaa
Enreach on Euroopan johtava yhdistettyjen viestintäratkaisujen toimittaja. Enreach tarjoaa ketteriä yhteysteknologisia ratkaisuja ja integroituja televiestintäpalveluita jälleenmyyntikumppaneiden ja suorien tuotemerkkien kautta.
- Euroopan laajuinen toimipiste- ja yhteistyöverkosto tukee avointa ja joustavaa yhdistetyn viestinnän ratkaisuamme
- UCaaS-, contact center- ja markkinointiautomaatioratkaisut skaalautuville yrityksille
- ICT-innovaatiot ja räätälöityjen sovellusten integrointi keskisuurille ja suurille yrityksille
- Kiinteän ja mobiilin puhelinverkon ratkaisut yritysasiakkaille ja paikallinen tuki vaatimustenmukaisuuden varmistamiseksi
- Jatkuvaan oppimiseen, kumppanuuteen ja innovatiiviseen ajatteluun perustuva yrityskulttuuri
Paikalla silloin kun tarvitset – näkyvissä vain kun haluat
Haluatko tietää lisää?
Meillä on ratkaisu kaikkiin viestintätarpeisiin tiimien yhteistyöstä asiakkaiden palvelemiseen ja liiketoiminnan tehostamiseen. Jutellaan yhdessä lisää siitä, mitä tarvitset. Odotamme innolla kuulevamme sinusta lisää!
Ota yhteyttä