Yleiskatsaus Embedded Voice -puheratkaisuista
Puheratkaisut koko yritykselle tarjoavat kokonaisvaltaisen näkymän ja kattavan raportointityökalun kaikkeen viestintään. Puheratkaisut takaavat sen, että organisaation jokainen puheyhteys tunnistetaan – kaikki matkapuhelinliittymät, ip-puhelimet, pöytäpuhelimet sekä yhdistetyn viestinnän yhteydet ja älypuhelinsovellukset. Näistä lähtevät ja niihin saapuvat puhelut tallennetaan datajärveen odottamaan tarkempaa analyysia. Samalla tietosuojaa, tietoturvaa ja käyttöoikeuksia valvotaan eri toimenpitein.
Embedded Voice on suunniteltu tukemaan ja täydentämään contact centerin toimintaa ja monikanavaista asiakaspalvelua. Voit seurata palvelun sujuvuutta ja laatua eri mittareiden ja raportoinnin avulla. Järjestelmän ylläpitäjät voivat käyttää palvelunhallintasovelluksia järjestelmän määrittämiseen. Puheratkaisut voidaan integroida määrättyihin kolmannen osapuolen järjestelmiin, joita tarvitaan asiakaspalvelutyössä.
Kehittynyt puhelinjärjestelmä
Puheratkaisu osaksi Windowsia
Ratkaisu tuo nykyaikaisen puheen kaikkiin Windows-laitteisiin. Puhelin soveltuu moniin eri tarpeisiin – ip-puhelimesta puhelinkeskukseen ja jopa täysimittaiseen call center -ympäristöön. Yhteensopiva myös Microsoft Outlookin kanssa.
Avaa kannettava tietokoneesi ja puhelu voi alkaa!

Muuta selaimesi puhelimeksi
Selainpohjainen puheratkaisu
Ei asennuksia, ylimääräistä vaivaa tai monimutkaisia päivityksiä – avaa vain selain ja ala puhua! WebRTC-teknologiaan perustuva selainpohjainen puheratkaisu tarjoaa kaikki ne puhelintoiminnot, joita yrityksissä ja asiakaspalveluympäristöissä tarvitaan.

Natiivisovellus
Puheratkaisu Androidille ja iOS:lle
Natiivisovellus ja käyttöliittymä puheratkaisun hallintaan. Mobiilisovellus mahdollistaa puheratkaisupalvelujen helpon käytön, hallinnoinnin ja valvomisen. Se tarjoaa näkyvyyden niin puhelutapahtumiin kuin läsnäolo- ja tavoitettavuustietoihin, mukaan lukien henkilökohtaisen ja yrityksen osoitekirjan tietoihin.

Käyttövalmis integraatio
Puheratkaisu osaksi Salesforcea
Tavoita asiakkaat heidän suosikkikanavallaan ilman tiedon pirstaloitumista ja menetystä. Olipa kyseessä chat- tai sähköpostikeskustelu, itsepalvelu tai lanka- tai matkapuhelimesta tuleva puhelu, Enreach tarjoaa monikanavaista keskustelua suoraan Salesforcessa.
Lue lisää →

Tehosta tuottavuutta ja alenna kokonaiskustannuksia
Puheratkaisu microsoft dynamics 365:lle
Seuraa esimerkiksi myyntipuheluista, asiakaspyynnöistä, myyntikyselyistä ja tukipalvelulle lähetetyistä kysymyksistä kerättyjä tietoja, ja yhdistä ne muuhun Microsoft Dynamics 365:stä kerättyyn tietoon. Näin saat kattavan tekoälypohjaisen 360 asteen asiakasnäkymän reaaliajassa.

MAAILMAN JOHTAVAAN PILVIPOHJAISEEN PUHEVIESTINTÄALUSTAAN LUOTTAVAT MUUN MUASSA:





