Asiakastarinat
Autamme yrityksiä ja organisaatioita tehostamaan tuottavuutta asiakaspalvelussa, alentamaan kustannuksia sekä nostamaan asiakastyytyväisyyttä.
Pohjantähti
Uuden normaalin kynnyksellä Pohjantähti päätti erottautua kilpailijoistaan nostamalla puheen keskeiseksi asiakaskohtaamisen kanavaksi.

Tapiolan Lämpö
Tapiolan Lämpö -konsernin asiakaspalvelu sai yhteydenpitoon työvälineet, joista saatava hyöty näkyy henkilöstön parempana tavoitettavuutena ja suurempana työtehona.

Tehy
Tehy etsi jäsenpalveluihinsa ratkaisua, jolla sen jäsenet saisivat parempaa palvelua ja puhelinjärjestelmän käyttö sekä ylläpito olisivat helppoa.

Lännen Omavoima
Lännen Omavoima sekä sen omistajayhtiöt Vakka-Suomen Voima ja Rauman Energia saivat pilvipalvelun avulla kommunikaatiotyökalut niin asiakaspalveluun, toimistoon kuin urakoitsijoillekin.
