Nopeampaa ja sujuvampaa palvelua Tehyn jäsenille

Miten Enreach (entinen Benemen) auttoi Tehyä menestymään

Tehyn ja Enreachin yhteistyö alkoi tilanteesta, jossa Tehy etsi jäsenpalveluihinsa ratkaisua, jolla sen jäsenet saisivat parempaa palvelua ja puhelinjärjestelmän käyttö sekä ylläpito olisivat helppoa.

Tavoitteena parempi asiakaskokemus

Asiakaspalvelun työnteon helpottuminen sekä asiakaskokemuksen parantaminen olivat tärkeitä tekijöitä, kun Tehyssä suunniteltiin jäsenpalvelujen kehittämistä.

Yksi Tehyn toiveista oli päästä eroon järjestelmien työläästä ylläpidosta. Uuden ratkaisun piti tuoda jäsenpalveluun parempaa käytettävyyttä ja joustavuutta sekä helppoa ylläpitoa. Tehyn toiveena oli myös saada järjestelmän toimittajaksi yritys, joka olisi heille sopivan kokoinen ja liikkeissään ketterä toimija.

Tehyn keskeisiä tavoitteita olivat puhelimessa tapahtuvan asiakaspalvelun nopeuden parantaminen ja yksilöllisen palvelun kehittäminen. Kaiken taustalla palveluiden tehostamisprojektissa oli kokonaisuus, joka näkyy myös hyvänä vastineena maksetulle jäsenmaksulle.

Nykyaikainen pilvipalvelu luo laajat mahdollisuudet paremmalle jäsenpalvelulle

Enreach toteutti Tehyn toiveen, kun se tarjosi Tehyn käyttöön nykyaikaisen pilvipalvelun, joka nopeuttaa jäsenten saamaa palvelua ja helpottaa asiakaspalvelun työtä.

Pilvipalvelun avulla puhelinjärjestelmä ja jäsenrekisteri yhdistettiin siten, että osa puheluista voidaan ohjata suoraan asiantuntijoille jäsenrekisterin tietoihin perustuen. Näin jäsenet saavat mahdollisuuden keskustella jäsenpalveluiden tai edunvalvonnan asiantuntijan kanssa ilman ylimääräisiä välikäsiä.

Puhelinjärjestelmän ja jäsenrekisterin yhdistämisen myötä soittaja tunnistetaan ja Tehyn asiantuntija saa ruudulleen tiedon jäsenen aikaisemmista yhteydenotoista ja osaa siten palvella soittajaa paremmin juuri hänen jäsenasioissaan.

Tehyn jäsenen saamaa palvelua nopeuttaa ja asiakaspalvelun työtä helpottaa myös puhelun valikkorakenne, jonka avulla puhelu yhdistyy oikeaan paikkaan soittajan tekemän valinnan mukaan.

Puhelinpalvelun parannusten lisäksi Tehyssä haluttiin kehittää videoneuvottelujen käytettävyyttä. Pilvipalvelun avulla voitiin luoda yhteydet videoneuvottelujen ja Skype for Business -sovelluksen välille. Yhteyden luomisen myötä Tehyn koulutustilaisuuksiin saadaan videot mukaan, ja koulutusta voidaan tarjota ympäri Suomen ilman, että jäsenten tarvitsee matkustaa koulutuspaikalle.

Sopivan kokoinen toimija

Enreachin tarjoama ratkaisu tuo Tehyn käyttöön palvelukokonaisuuden, joka skaalautuu eri kokoisille ryhmille Tehyn tarpeiden mukaan. Kokonaisuuteen on myös helppo yhdistää uusia palveluita, silloin kun niitä tarvitaan.

Enreachin pilvipohjainen ratkaisu nopeuttaa ja sujuvoittaa Tehyn jäsenpalveluita. Pilvipalveluun tallentuu myös tietoa puheluista, esimerkiksi puheluiden määrää on helppo seurata raporttien avulla.

Kumppanuus Enreachin kanssa luo myös pohjan palveluiden kehittämiselle, sillä Enreachin ketterä toimintatapa ja panostaminen tuotekehitykseen vastaa Tehyn toiveita käyttämiensä palveluiden toimittajalle. Yhteydenpito kotimaiseen toimijaan on myös mutkatonta ja Tehyn tarpeet tuntevaa.

Oleko sinä seuraava menestystarinamme

Meillä on ratkaisu kaikkiin viestintätarpeisiin tiimien yhteistyöstä asiakkaiden palvelemiseen ja liiketoiminnan tehostamiseen. Ota yhteyttä, niin jutellaan mikä olisi sinun tarpeesi.

Ota yhteyttä

Lisää menestystarinoita

Paikalla silloin kun tarvitset – näkyvissä vain kun haluat

Haluatko tietää lisää?
Meillä on ratkaisu kaikkiin viestintätarpeisiin tiimien yhteistyöstä asiakkaiden palvelemiseen ja liiketoiminnan tehostamiseen. Jutellaan yhdessä lisää siitä, mitä tarvitset. Odotamme innolla kuulevamme sinusta lisää!

ota yhteyttä