Kuormittavatko puhelut asiakaspalvelua? Näin tekoäly vähentää häiriökysyntää
Peräti 42 % ihmisistä siivoaisi mieluummin vessanpöntön kuin soittaisi asiakaspalveluun. 🙈
Lue lisää →Kokonaisvaltainen näkymä ja kattava raportointityökalu kaikkeen viestintään.
Toimivat työkalut älykkäämpään, dataohjattuun asiakasviestintään.
Löydät täältä ladattavat oppaamme, tulevat tapahtumat, uutiset ja menneet webinaarit. Materiaalit ovat englanniksi.
Lue blogistamme uusimmat artikkelit ja tutustu asiakkaisiimme.
Peräti 42 % ihmisistä siivoaisi mieluummin vessanpöntön kuin soittaisi asiakaspalveluun. 🙈
Lue lisää →
Oletko koskaan miettinyt, miten Enreach hyödyntää tekoälyä tehdäkseen asiakaskohtaamisista laadukkaampia, tehokkaampia ja henkilökohtaisempia?
Vuosi 2024 on täällä ja tuo tullessaan runsaasti uusia myynnin trendejä, joihin jokaisen alalla toimivan kannattaa kiinnittää huomiota. Tällaisten...
Outboundin selkeät edut liiketoimintaasi, API-rajapintojen saatavuus ja kirsikat peruspalveluiden päällä – eli kaikki, mitä haluat tietää...
Kurkista myynnin tulevaisuuteen ilman kristallipalloa! Enreachin Commercial Director Juhamatti Muuraiskangas listaa myynnin tuoreimmat trendit ja...
Myyntiä voi johtaa tarkemmalla tasolla kuin tiesit! Menestyksen ja tehokkuuden perustana ovat nyt automaatio ja aktiivisuuden seuranta – puheludataa...
Myynnissä ei voita se, joka kontaktoi eniten, vaan se, joka kontaktoi tehokkaimmin. Olen telemarkkinointiyritys Good Call Oy:n toimitusjohtaja ja...